ستاره ی عشق

جان فدای آنکه ناپیداست باد

ستاره ی عشق

جان فدای آنکه ناپیداست باد


  هنگامی که به چشمان قلبم خیره شدم،

           مهربانی خموش در عمق نگاهش را دزدیدم

                     و با التهابی عاشقانه

                                    تنها به تو تقدیمش کردم، بهترین

نظرات 15 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:01 ب.ظ

ستاره جان .
این قدر نوشتت زیبا بود که نتونستم لب به تحسین این ادبیات باز نکنم .
به این همه پندار نیک و گفتار نیک شما حسودی میکنم
بی اغراق و صادقانه
محسن شما

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:43 ب.ظ http://rue.blogsky.com

خداوندا ! دستانم خالی اند و دلم غرق در آمال. یا به قدرت بیکرانت دستانم را توانا گردان یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن...
سلام ستاره جوون
وبلاگت یه مشکلی داره
آخه من تو هر متنت فقط یه بار می تونم کامنت بذارم
یه کاریش بکن
دلت شاد

حامد سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:45 ق.ظ

بی صبر بر صبر دلم قانع شدم
بی تو در آتش این خانه ویرانه مرده شدم

امید وارم

آلبالو گیلاس سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:02 ب.ظ http://ar-am.persianblog.com

چشمهایت زمین سبز محبت بود و من قانون جاذبه اش را وقتی سیب سرخ دلم افتاد فهمیدم

امیر پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام...
بسیار زیبا بود

سارا سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:34 ب.ظ http://www.sogande-eshgh.blogsky.com

سلام
زیبا بود
از این که به من سر زدین ممنون
سال جدید رو بهت تبریک میگم
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤
(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*سال خوبی داشته باشی ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*´¨)

سیاوشی چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:35 ق.ظ http://arezoo62.mihanblog.com

سلام دوست خوبم عید سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک سال خوب و خوشی پیش رو داشته باشی و برایت آرزوی سلامتی و شادکامی دارم... دلت شاد
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***____سال نو مبارک!____***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*

محسن جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:25 ب.ظ

سلام ستاره خانوم .
امیدوارم سال خوبی برای شما و خانواده محترمتون در پیش روتون باشه .

بــاز مـــی آیــــد بــــهـــار دلـنشین / بــاز بــلـبــل مــی شــود با گل قرین
بــاز صـــحــرا پـر شقایق می شود / بــاز روشــن قــلب عـاشق می شود
فــصــل ســـرد از هــیــبت باد بـهار / مــی کــنـــد از پــیـش روی او فـرار
ســفــره هــا بــا هـفت سین آراسته / بــا گـــل مـــهـــر و صــفـــا پیراسته
بــر ســر سفره جـوان و خُرد و پیر / ســبزه و آئــیــنـه و مــاهـی و سـیر
سـیـب و سـنـبـل در کـنـار یــاسـمـن / عطربــیــد مـِشک چــون مُشک خُتَن
سرکه و سنجد، سماق و شمع و گل / عـــیـــد آمــد بـــا دف و ســاز و دُهُل
ســال نــوتـحـویل و سال کهنه رفـت / هــم دل مــا تـازه شد هم شال و رخت
یــا مــُقــلّب،قــلب مـــارا شـــاد کــن / یـــا مـــُدبّـــر خـــانــــه را آبـــاد کـــن
یـــا مـــُحـــول ،اَحســــنُ الــّحالم نما / از بـــدیـــهــــا فـــارغُ الـــبـــالــم نـما
ایـــن دل «جـــاویــد» را پـاک از ریـا / کُــن خــــدا ،ای قـــادر بـــی مــنـتــها

ADMIN: MAMAL.MIHANBLOG یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 ب.ظ http://www.Mamal.Weblog.Sh

سلام
سال نو شما مبارک
فقط به وبلاگ من یه سری بزنید و نظر بدین بای

آرش شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:11 ب.ظ http://cocacola.blogsky.com

سلام ستاره جان
.
شاید اگه بدونیم هر دیدار ممکنه آخرین دیدار باشه ، بیشتر قدر لحظاتش رو بدونیم
.
سال نو رو بهت تبریک می گم
.
آپت قشنگ بود
.
به امید دیدار ...
آرش

زوارم دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ق.ظ http://zoeram.blogsky.com

سلام
خوبی
سال خوبی برات آرزو میکنم و امید وارم در این سال هر غیر ممکن عاشقانه ای برات ممکن بشه
موفق باشی

حضرت عشق --** روزبه **-- جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:17 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

...تو خاموشی خونه خاموشه...شب آشفته گل فراموشه...بخواب که امشب پشت این روزن شب کمین کرده روبه روی من...
------------
** حضرت عشق ** برای اولین بار در سال ۱۳۸۶ به روز شد !
منتظر حضور گرمت هستم
قربانت
فعلا....
----------- یا حق !‌---------

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین) سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
کجایی دختر خیلی وقته خبری ازت نیست
نگران شدم
امیدوارم مشکلی نباشه
دلت شاد

آلبالو گیلاس سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ب.ظ http://ar-am.persianblog.com

سلام.........
مطالب خیلی جالب بودن......
به نظرم پست قبلی واقعا عالیه
شمع...............
شاد باشی و پر انرژی

آرش شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:26 ق.ظ http://cocacola.blogsky.com

سلام ستاره جان
.
خیلی وقته که خبری ازت نیست
.
ممنون که منو فراموش نمی کنی
.
ببخش اگه کمتر میام ، حسابی بهم ریختم حتی دل آپ کردن هم ندارم
.
چیزی که باعث غرق شدن انسان می شود آب نیست ، بلکه ماندن زیر آب است !!!
.
به امید دیدار ...
دوستدارت
آرش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد